صفحه اول معـــرفي خبــــرها پرسش و پاسخ تالار گفتگو دانلود پيونـــدها تماس با ما
 
 
 
 
 
خبــــرها
  » مديريت   » دكتري مديريت ومالي   » مشاوره   » شخصي
  » كارشناسي ارشد مديريت اجرايي و MBA   » كارشناسي ارشد مديريت   » آموزشي   » مهندسي صنايع
  » جالبناك
 
»»»» ليست خبرها ««««
 
كتاب «مباحث بنيادين در بازاريابي» منتشر شد 1394/08/29 11:19:43

 

كتاب «مباحث بنيادين در بازاريابي» منتشر شد

 
پديد آورندگان: دكتر سيدرضا سيدجوادين و سعيد عربلوي مقدم
ناشر: نگاه دانش
تعداد صفحات: 368

اين كتاب كوششي براي بررسي عميق سؤالاتي از قبيل سؤالات زير مي باشد:
بازاريابي چيست؟ قلمرو بازاريابي تا كجاست؟ منطق مسلط در بازاريابي كدام است؟ آيا بازاريابي داراي اصول و تئوري­هاي محكم مي­ باشد؟ سير تكامل بازاريابي از گذشته تاكنون چگونه بوده است؟ آيا بازاريابي يك علم است؟ اگر بازاريابي يك علم است، چه ربط و نسبتي با ساير علوم دارد و اگر علم نيست، پس ماهيت واقعي آن چيست؟ اگر بتوان بازاريابي را به عنوان يك علم در نظر گرفت، چه پارادايم­هايي در آن وجود داشته و دارند؟ چه مباحثي در حوزه فلسفه علم در بازاريابي مطرح شده­ اند؟ آيا مي­ توان از فلسفه بازاريابي سخن گفت؟ جديدترين رويكردهاي مطرح در حوزه بازاريابي كدام ­اند؟... و در نهايت اينكه آيا هر كدام از سؤالات فوق پاسخ مشخص و منحصربفردي دارند يا اينكه ديدگاه­هاي مختلفي در مورد هر يك از آن­ها مطرح است؟ 
 لازم به ذكر است كه كتاب ضمن بررسي مباحث اصلي بازاريابي، تاريخ تغيير و تطور آن را نيز نشان مي­ دهد. 

جهت تهيه اين كتاب، مي توانيد از لينك زير استفاده نماييد

 

 

تعداد مشاهده:  936
 
نظرات
نام:    
ایمیل:     
وب سايت:    
نظر:    
ایمیل من نمايان باشد  
 
  
کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به امیر حسام بهروز باشد.
طراحي و پياده سازي توسط شركت مهندسي آتيه پرداز